Kruvasan (Videolu Tarif)




Geçtiğimiz haftalarda yazılı tarifini paylaştığım kruvasan tarifinin notlar bölümünü okuyan pek çok kişi kruvasan denemesini videolu tarif sonrasına bırakmıştı. Videoyu sonuna kadar izleyenler bu kararı biraz daha erteleme kararı alabilir:) Bende yalan yok. Her tarif için çok kolay, ben yaptıysam siz de yaparsınız gibi asılsız vaadlerde bulunmuyorum, neyse onu söylüyorum. En son isteyeceğim şey benim yüzümden bir şeye heveslenip de sonra hayal kırıklığına uğramanızdır. Eğer yeterli tecrübeniz yoksa bu tarife harcayacağınız emek ve zamanı bu tarife giden yolda size tecrübe kazandıracak başka tariflere ayırmanız şu kısacık hayattaki kısıtlı sürenizi daha verimli kullanmanızı sağlayacaktır. Ama yine hatırlatmakta fayda var ki kruvasanınızın olmaması çok da kötü bir şey değil, en azından malzemeler ziyan olmuyor. Çünkü en kötü kruvasan bile güzel bir poğaça olacaktır.
Afiyetle kalın…

Yazılı Kruvasan Tarifi

Benzer Tarifler



8 yorum

  1. Hocam bu nasıl bir tarif bu nasıl bir emek ve başarı öyküsüdür öyle, izlerken duygudan duyguya sürüklendim resmen, hamur kendini salmadığındaki gerilimim, son katlama işlemi sonrası neşem ve fırından çıktıkları an ki yoğun ağlama isteğim resmen oscarlık bir performans izliyor hissi yarattı bende😀haddimi biliyor, efendi gibi pastacılardan almaya devam ediyor ve önünde gerçekten saygıyla eğiliyorum👏👏👏👏👏👏 yapamasam da izleme şansını bize verdiğin için teşekkürler sevgili Kevser, bir tanesin👏👏😘

    0
  2. Adını da yanlış yazmışım zaten. Taa en baştan kaybettim😁

    0
  3. Videoyu izlerken kuruvasan için, MFÖnün sen neymişsin be abi aa!!! cümlesi geçti içimden😁 Bu kadar emek gerektiren bi yemek olduğunun farkında olamadığım için kendisinden özür dilemeyi bir borç bilirim🙈

    0
    • Pasta üreticileri makineyle yapıyor bunu, onlara zorluğu yok🤪 Ama misafirliğe gittiğin bir yerde ev yapımı kruvasan ikram edilirse bir dakikalık saygı duruşunu çok görme😅

      4+
  4. Denemekten korktuğum tüm tariflerinizde, videolarınızı izleyince aklıma yattı ve rahatça denedim. Bazen çok güzel oldu, bazen çuvalladım ama bu tarifi okurken kafam karıştı,izlerken ödüm patladı 😳. Size ve denemek isteyen her cesur yüreğe saygılarımı sunuyorum 😅..

    2+

Yorum Ekle

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*